KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Rabu, Mac 18, 2009

ASSALAMUALIKUM CINTA dah habis


semalam 17 Mac 2009 merupakan episod terakhir Sinetron Assalamualaikum Cinta..nasib baik semalam habis aje kije terus balik rumah walaupun kat office ada lagi kerja yang tak selesai..rupa-rupa sinetron ni dah nak habis..

kalau korang nak tahu..aku ni memang hantu tv bila dah follow satu-satu cerita tu..macam sekarang..pukul 5.30ptng mesti dah mengadap tv nak tengok sinetron ni la..kul 6.00ptng tengok Wulan lak..kul 6.30ptng tengok Spa-Q lak..memandangkan time cerita ni clash satu sama lain terpaksalah aku tukar-tukar siaran bila time break coz sayang nak tinggalkan satu-satu episod :)

so..aku nak tread sinopsis sinetron ni kat korang coz aku percaya bukan semua yang tengok cerita ni kan..so ni la cerita tu

ASMA adalah gadis yang jujur, ceria, dan selalu berpikiran positif. Sifatnya yang selalu ingin berbagi kebaikan dengan orang lain, menempatkan ia sebagai figure yang bisa memberi warna dalam kehidupan orang-orang di sekilingnya. Ia bagaikan pelita yang memberi cahaya orang-orang yang susah. Ia cantik, cerdas dan punya keyakinan bahwa kasih sayang adalah landasan yang membuat hidup ini menjadi indah. Ia selalu yakin, all we need is love…kasih sayang bisa menyelesaikan semua masalah dan pertikaian.Sifatnya yang penuh kasih itulah yang telah menempatkan Asma sebagai sumber inspirasi bagi orang yang tinggal di kampungnya. Setiap bertemu dengan Asma, orang-orang yang mengaguminya selalu menyapanya dengan, “Assalamualaikum, Cinta..”
akhir cerita ni Asma dapat gak kahwin gan Kelvin atas perancangan yang di aturkan oleh Kelvin yang berjaya mengelirukan bondanya. Akak nyer si Asma iaitu Alda pulak bercouple gan Rio setelah sedar dari kesilapan nyer. Cinta yang merupakan orang yang persis Asma pulak berkahwin gan Restu..best cerita nyer..

Yang tidak boleh dipisahkan dengan sinetron indon ni skrip nyer mesti berakhir dengan Yang Baik Di Balas Baik dan sebalik nyer :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)