KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Selasa, April 07, 2009

pagi yang syahdu :(

Hari ini aku masuk kerja awal..kira-kira jam 7.35 pagi aku dah sampai ke office :) tengah on PC tiba-tiba telefon aku berbunyi..menandakan ada message masuk ke inbox telefon aku..tertera di screen nyer Text Message Received From: Saiful Infra..

Message tu tertulis "Salam, Lan aku minta maaf sangat semalam aku termarah kau. Semalam pun tak dapat tidur bila fikir-fikir balik..aku bukan apa, ni kursus yang pertama dan dah dekat sangat. Banyak yang tak settle lagi. Aku perlukan bantuan. Aku minta tolong bukan mengarah. Harap faham. Suatu hari nanti kau akan faham. Thank You :( "

Pagi ni menjadi pagi yang mengheningkan dan rasa macam syahdu aje bila baca message kawan aku ni..Sebenarnya semlam aku pun sibuk juga banyak benda yang perlu di uruskan terutama aku sebagai penyelaras untuk Bengkel PTD 9-11 April ni di Kampung Ibok, Kemaman Terengganu perlu aku selesaikan kerana pada 8-12 April ni aku dah terbang ke Indonesia..balik dari Indonesia dah kena ke Kuantan dan Kelantan..jadi banyak bende yang perlu di bereskan sepeninggalan aku ni..Hal yang berkaitan my loving friend Saiful ni..dia pun suruh aku telefon pejabat daerah untuk mendapatkan beberapa maklumat tetapi di sebabkan kesibukan aku benda yang dia nak tu aku tak dapat nak sediakan..bila dia minta maklumat tu aku katakan hanya dapat menyerahkan nya pada hari ini..maka dia naik angin la kat aku..

Tapi sebenarnya aku tak terasa hati pun dengan kata-kata dia semalam kerana aku jenis yang tak suka marah..nak-nak dengan kawan-kawan sepejabat kerana esok lusa kita akan berhadapan dengan diorang lagi..bukan hari ni bergaduh esok dah tak jumpa..

Wat ever pung to my loving friend..Saiful Nizam b. Mahmod dont worry kau tetap kawan aku yang paling best :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)