KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Isnin, Mei 25, 2009

rindu kat mak ngan abah.. :)

sejak aku selalu outstation ni dah jarang aku dapat berbual dengan mak aku..sampai mak aku pun perasan yang aku macam dah renggang dengan mak aku nie..bukan aje mak K.L ni mak kat Putrajaya pun perasan yang sama jugak..sebab aku dah lebih kurang sebulan tak jenguk mak ngan abah Putrajaya ni sampai dia orang sendiri yang telefon nak tanya khabar aku..

walaupun aku free minggu ni tapi kenduri lak banyak..hari sabtu ngan ahad semalam walaupun takde outstation tapi jemputan melambak-lambak..dari lepas Zohor sampai lepas Isyak..tak pergi tak sedap coz dak lame tak dapat join jiran sekeliling ni kenduri.. :( jadi masa aku ngan mak ayah aku pun terbatas jugak..:(

tapi semalam lepas kenduri cucu Cik Wangi sebelah rumah tu habis..dapat la aku berborak ngan mak ayah aku..macam-macam yang kami bualkan dari hal keluarga sampai hal-hal sekeliling..tapi yang paling menyedihkan jiran 4 pintu dari rumah aku meninggalkan pun aku tak tahu..Arwah Pak Harun meninggal dah hampir 2 bulan baru aku tahu semalam..sedih nyer..:(

ni..baru jarang-jarang dapat berbual gan mak abah..tak tau la kalau suatu hari nanti perpisahan yang memang ALLAH janjikan tu berlaku macam mane la aku nak hadapai nyer.. :( pada teman-teman yang masih punyai ayan dan ibu sayangi lah mereka seada nyer :)

0 ulasan:

Catat Komen

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)