KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Khamis, Julai 02, 2009

wAjAh-WaJaH mAkSpEn 09'

kali nie aku nak cerita pasal MAKSPEN 09' lak coz ramai kawan-kawan yang tanye ape tu MAKSPEN coz mana-mana yang selalu chat ngan aku..bila aku bagi tahu yang aku ade latihan untuk MAKSPEN ramai yang tanye ape bende tu? tapi aku tak jawap pun pertanyaan tu coz aku suruh dia orang tengok sendiri kat blog aku..so ni aku nak tunaikan janji aku tu nak cerita pasal MAKSPEN 09'

MAKSPEN merupakan sukan dwi tahunan yang dianjurkan oleh Kementerian Kemajuan Luar Bandar & Wilayah. Aktiviti ini di bawah tanggungjawab Kelab Kebajikan & Sukan kementerian :). Kontingen yang terlibat adalah dari semua agensi yang bernaung di bawah kementerian. Agensi terlibat ialah KKLW, FELCRA, RISDA, KEMAS, JHEOA, MARA, KETENGAH, KESEDAR, KEDA, KEJORA, PKPS, PPPNP, LKPP, SALCRA, LKTS, BDA, LIGS, TERAS DARA, dan W.JENGKA. Tahun ini sebanyak 18 kontingen yang terlibat. FELCRA bertindak sebagai tuan rumah untuk MAKSPEN 09' kali ini. MARA yang merupakan adik bongsu dikalangan agensi kementerian setelah rombakan kabinet era Dato' Seri Najib diberi penghormatan sebagai tuan rumah untuk MAKSPEN 2011 akan datang :)

Dibawah di postkan beberapa gambar sepanjang majlis Perasmian MAKSPEN 09' ..tak banyak gambar yang di ambil coz sibuk bersukan :)
yang penting TAG ni..atlet tu :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)