KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Selasa, Februari 09, 2010

Kopi Yang Dihirup Semakin Pahit :(

perjalanan terakhir cukup sampai disini..segala susah payah, jerit perih akan ternoktah disisi..sisa-sisa perjuangan yang masih dipertahankan walaupun serangan musuh bertambah hebat kita masih mempertahankan hak dan maruah kita..tak kala badan tertusuk panah, badan penuh luka terkaman sang pedang namun semangat juang yang tinggi kita masih mampu mempertahankan tangan untuk mengibarkan PANJI PERJUANGAN ini..

Walau bagaimanapun keputusan penghakiman pada pagi ini, bukan penentuan akhir kalah menang, tetapi permulaan perjuangan yang lebih tersusun, progresif dan agresif. Mulakan langkah pada pagi ini di Putrajaya dengan keyakinan, kesabaran, ketabahan dan tawakkal kepada Allah swt. Pasrah bulat-bulat hati kita semua kepada Allah swt. Kalah hari ini bukan bermakna kita kalah dalam perjuangan, menang hari ini juga bukan bermakna kita menang segala-galanya. Kekalahan dijadikan proses muhasabah untuk kemenangan akan datang, kemenangan pula dijadikan proses untuk kemenangan yang lebih besar lagi

Namun pejuang seperti aku yang tidak punyai kekuatan sang perwira menyebabkan Badan terasa lemah dan letih. Otak terasa sebu dan tepu. Mulut seperti tidak berupaya berbicara lagi. Pandangan menjadi separuh kelam. Bebanan terasa tidak tertanggung lagi..

KOPI YANG KU HIRUP SEMAKIN HARI SEMAKIN TERASA PAHITNYA :(

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)