KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Khamis, April 01, 2010

April Datang Lagi :)

APRIL datang lagi..bulan yang mengembirakan aku coz 20 hari lagi aku akan menjadi semakin tua.. semakin ke penghujung perjalananku kat dunia nie.. walaupun masa yang berlalu makin pantas tapi makin banyak yang aku perlu laksanakan demi mencapai hasrat dan cita-cita ku..semoga hari-hari yang mendatang nie akan membuatkan aku semakin cekal dan tabah dalam menjalani kehidupan yang semakin banyak cabaran nyer nie.. semoga dengan bertambah nyer nyer usia aku kat muka bumi nie menjadikan aku semakin matang :)

Kat kawan-kawan yang lahir dalam bulan April nie pun aku ucapkan SeLaMaT UlaNg tAhUn kElAhIrAn..sEmOgA PaNjAnG UmO MuRaH ReZkI dI RaHmAtI dAn dIrEdHaI SePaNjAnG mEnJaLaNi kEhIdUpAn dImUkA BuMi nIe :)

Dengan Ingatan Tulus Ikhlas To All My Frenzzz :)

umie kalsum, FARAH KARTIKA, mazli bonit, my twin oyie, SEETHAH, kak chik, MANIWANAN, ishak, SITI ZALEHA, hj. syafie, NAZRI YUSUF, all ashari, KHALIJAH SULONG, amli, RASHIDAH YAHYA, pok ya, SURAYU, faizal ismail, SYAZANA, suhaimi, FARHANA, ust.azhar, KHAFIZI SAAD, faridah, ROHAYA, effa, ngan semua-semua yang lahir bulan ApRiL :)


0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)