KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Selasa, April 21, 2009

masa KECIK-kecik dulu :)

korang mesti ingat lagikan dengan Tora, Deng Dang, gan macam-macam lagi la jajan dalam kotak ni..dulu masa kecik-kecik sangup simpan duit belanja sekolah nak beli benda-benda ni..tapi tu dulu masa sekolah rendah..umur pun budak lagi dalam 9-10 tahun..pastu bila dah besar nak beli pun segan takut orang cakap macam budak-budak..walaupun kotak nyer menarik kerana yang pasti ada permainan gan coklat dalam kotak tu..jajan kat bawah ni pun mesti korang kenal gak kan?adik beradik Tora gan Deng Dang juga ni..:


dah lama aku tak makan bende ni..ni semua jajan aku masa kecik-kecik dulu..tengok kotak dia aja dah memang terliur :)..sebab tu masa on the way nak ke Kampung Sungai Kapal, Johor aritu semasa singgah di RnR Ayer Keroh aku beli jajan ni..sebab makanan kat RnR ni memang fail..tak menarik langsung :( hilang selera makan..nasib baik Nini ada..ada juga la makanan yang aku nak kunyah..tapi yang penting sampai dah tua ni pun jajan-jajan ni tetap ada tarikan nyer tersendiri :) dan jajan ni memang sedap..bak kata orang TAK LAPOK DEK HUJAN..TAK LEKANG DEK PANAS :)

Jom Makannnn :)

2 ulasan:

.pOot! berkata...

from indonesia?

hi. i'm from the philippines. visit my blog sometimes. thanks

>> LaRa MaYa << berkata...

nini...celup2!Ha3....

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)