KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Sabtu, Julai 25, 2009

Choki Choki

dah lama tak post cerite pasal jajan zaman budak-budak nie..jadi nak cerita lagi pasal jajan yang aku selalu makan masa budak-budak duluuu.. :) korang kenal tak dengan jajan kat bawah nie..kalau korang tak kenal makna nyer korang nie memang...tak tahu la apa yang leh di kategorikan :) jajan kat bawah nie name nyer ialah ChOkI - cHoKi..teringat masa kecik-kecik dulu makan cekelat nie dengan roti..sedappp..:) cekelat nie aku beli masa ikut Kak Shifa & Normie g beli nasi lemak pagi tadi..:)

iNiLaH dIa chOkI-ChOkI eNaK dImAkAn bEgItU SaJaAa.. :)

sAmBiL BuAt KeRjA SaMbIl mAkAn cHokI-ChOkI :)

2 ulasan:

kacip berkata...

wow,sedap choki2...lama saya taknah beli.skang dah besar panjang ni rs malu nak beli depan orang.Tapi tengok saudara punya post buat saya berminat nak ngimbau kenangan lama2 :D

KeLiNcICoMeL berkata...

nak wat cam ane...:) tu la makanan yang aku suke..yang penting telan ape yang leh telan :)

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)