KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Khamis, Oktober 15, 2009

dan..hari itu pun tiba.. :(

dan..15 Oktober 2009 pun tiba..hari ni masuk ajer opis rase lain macam ajer coz selalu kalau masuk opis nie mesti Ust. K dah ade..tapi keadaan nyer dah berubah hari nie..mungkin kembali macam aku memula masuk kije dulu..masuk ajer opis aku kene suis onkan lampu ngan ekon kat opis nie coz aku yang datang awal..coz walaupun masuk kije kul 8 pagi tapi kul 7.30 pagi aku dan sampai kat opis nie..& mase Ust. K pindah ke sini dia datang lagi awal kul 7.20 pagi so dia la yang hidupkan lampu & ekon kat opis nie..

tapi hari nie masuk ajer opis tengok partition-partition kosong..masuk ajer kije terus duduk kat meje coz dah takde kawan yang nak ditegur & disalam..rrrrrrrrrr sedih nyerrrrr :( hari nie paling ajer kat partition sebelah aku yang ader hanya meje yang tak berpenghuni & kerusi kosong ajer.. :( :( hope suasana ini akan cepat hapus..tapi Aji Azri cakap memang "yang patah tumbuh yang hilang berganti tapi tak sama yang patah dan tak sama macam yang hilangggg" :( :(

yang nie gambar semalam..14 Oktober 2009..datang ajer kije toleh kanan ader Ust. K..leh la bertegur n bersembang :)


tapi..hari nie..15 Oktober 2009..toleh ajer kanan yang ade meje & kerusi kosong :( takde kawan yang nak ditegur & bersembang :(

2 ulasan:

Morarts berkata...

bagaimana sekarang kerusi tu.

KeLiNcICoMeL berkata...

Kerusi itu masih kosong.. :( tak tau la bila akan terisi.. :(

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)