KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Selasa, Disember 08, 2009

Alhamdulillah.. :)


itulah kata-kata yang dapat aku gambarkan menyambut kepulangan kedua Ibu Bapa tercinta yang selamat pulang ke Tanah Air setelah di jemput menjadi Tetamu Allah pada musim haji kali ini..walaupun penerbangannya delay dari 8.40 malam 7 Disember 2009 ke 11.00 malam kemudian bertukar lagi ke 3.30 pagi dan tunda lagi ke 4.45 pagi dan akhirnya Pesawat Saudi Air SV 5000 yang membawa pulang seramai 487 orang jemaah haji selamat mendarat pada jam 5.00 pagi 8 Disember 2009..itu satu hal selepas mendarat hanya pada jam 6.45 pagi aku baru leh jumpa mak ayah aku nie coz diaorang Q lama nak tunggu bagasi masing-masing..wat ever pung aku bersyukur coz mak ayah aku selamat pulang semula ke tanah air nie..Semoga Istiqomah di Tanah Suci kekal selama-lamanya :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)