KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Jumaat, Disember 18, 2009

mmmm...sorry AbaH ek :)

mmmmm...sibuk skunk nie..nak update blog pun takder masa... :( 10-14 ari bulan aritu aku outing ke Perlis..nak dijadikan cerita hari pertama aku kat Perlis aritu abah dimasukan ke wad coz Jangkitan Kuman yang menyerang paru-paru nyer..sebenarnya masa kat Mekkah lagi abah memang tak sihat sampai kena tahan kat wad bebetul nak Wukuf kat Arafah baru abah keluar hospital..o.k o.k o.k balik semula cerita memula tadi..sebab sibuk sangat message dari Mak, Along ngan Hafeez yang bagi tau abah masuk hospital..aku tak sempat nak call @ message tanye khabar abah..agak nyer abah terasa hati dengan aku yang diam ajer walaupun orang dah bagi tau yang abah tak sihat..abah sendiri yang MMS kan gambar dia kat aku..sengaja dia nak tunjuk keadaan dia kat hospital tu agak nyer..terperanjat aku..so balik ajer dari Perlis aritu aku terus ke Hospital walaupun mase sampai tu dah kul 1 pagi just letak beg & amik kereta terus ke Hospital Putrajaya..nasib baik mase memula sampi tu leh masuk coz aku tipu guard yang jaga tu coz aku cakap nak hantar ubat asma so guard tu pun lepas kan ajer aku naik ke wad so jumpe la aku ngan abah aku malam tu :)

NiE LaAa..GaMbAr yAnG AbAh MMS tu :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)