KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Isnin, Mei 11, 2009

pelik TAPI menarik

11-14 Mei ni sekali lagi aku berkampung kat negeri jelapang padi ni...mane lagi kalau bukan di Negeri Kedah..tujuan nyer pun mesti korang dah tau... Kursus Asas PTD 3/2009..malam ni sewaktu semak borang pendaftaran peserta ada nama kampung yang pelik-pelik coz banyak gune name binatangggggg :) kat bawah ni aku senaraikan nama kampung-kampung tu..

1 - Kampung Sungai Badak...orang ni duk kat Lorong Kancil lak tu.. :)
2 - Kampung Asam Kumbang
3 - Kampung Paya Mengkuang Padang Lembu
4 - Kampung GDW Kuala Rimau.. mak aii ganazzz nyer :)
5 - Kampung Iboi Kupang
6 - Kampung labi.. adik beradik Labu Labi kot? :)
7 - Kampung Kubang Buaya.. pun dahsyat jugak nii :)

walaupun name nyer pelik tapi menarik kan? name aje binatang tp penghuni nyer manusia..wat everpung enjoyyyyy :)

0 ulasan:

Catat Komen

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)