KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Rabu, Jun 10, 2009

emak sakit ;(

berat rasa badan arini sama ada nak datang kerja atau nak tengok mak putrajaya yang tak berapa sihat..tapi kerja kat opis pun banyak jugak :( jadi aku buat keputusan datang kerja dulu coz opis gan rumah mak putrajaya ni tak la jauh sangat 10 minit dah boleh sampai :)..

sampai ajer opis aku terus call abah tanya keadaan mak cam ane..jawapan yang aku lemah nak kerja arini..abah bagi tahu sakit mak tak baik lagi :( mak baring ajer seharian semalam..bawa mak ke klinik pun mak terpaksa pakai tongkat..kebetulan semalam masa amik mak kat airport mak memang nampak tak sihat..dalam kereta pun mak tidutr ajer mungkin keletihan agak nyer..abah yang banyak bercerita :) aku ingat mak letih ajer..tak tahu kalau jadi sampai macam ni..:(

sedih sangat sebab masa mak sakit ni aku tak boleh tolong coz 2-3 hari ni aku kena bawa abang aku yang kat KL tu berubat..jadi tak boleh aku nak tidur rumah mak putrajaya :( Ya ALLAH sembuhkan la penyakit ibu ku ini..hanya pada Mu aku berserah segala nyer AMINNNN... :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)