KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Selasa, Jun 16, 2009

perjalanan YANG masih JAUH :(

puisi kat bawah nie aku tujukan khas untuk ko..Mohd Ermy..aku tahu keadaan ko sekarang memang ko ajer yang mampu tanggung..tapi sebagai seorang kawan aku rase tu yang terbaik yang boleh aku tolong ko..cekalkan hati kuatkan semangat..perjalanan ko masih jauh Mie..jangan putus asa jangan patah harapan..wAlAuPuN yAnG PaTaH tAk SaMa deNgAn yAnG TuMbUh dAn YaNg BeRgAnTi tAk sAmA DeNgAn yAnG HiLaNg :(

Berjalan di lorong sepi
Gelita bagai dalam mimpi
Mencari kilauan cahaya
Menyuluh dinihari
Memimpin ke arah sana.

Ada apa di sana?
Yang menanti di hujung cahaya
Ada apa di sana?
Yang memimpin aku ke arahnya.

Semakin aku mengejar
Semakin jauh ia pergi
Sehingga aku tersedar
Terkejut dari mimpi.

Berfikir aku kala sendiri
Merenung kembali kehidupan ini.


Ke arah mana hidupku?
Impian ingin ku tuju
Ke mana destinasiku?
Hentian terakhir perjalananku
Adakah ke arah cahaya itu?

Ada apa di sana?
Yang menanti aku
Yang memburu fikiranku
Ada apa di sana?
Yang membuat ku ragu
Yang meragut ketenanganku.


Persoalan yang tiada hentian
Masih meluru ke arah minda
Setiap kali ku hilang punca
Mencari jalan pulang menuju impian.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)