KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Isnin, Jun 15, 2009

sHaFiQ dalam kenangan

shafiq ni budak praktikal kat opis aku..dia student Politeknik Sultan Ahmad Shah, Pekan, Pahang Darul Makmur :) mula praktikal kat sini 12 Januari 2009 sampailah hari jumaat aritu 12 Jun 2009 :) student sains kesetiausahaan ini kecik jer budak nyer tapi umo lebih kurang aku ajer..so sebab si shafiq ni tamat praktikal nyer ari jumaat aritu jadi kami meraikan lah dia sebagai penghargaan kami atas sumbangan dia selama dia praktikal kat sini..walaupun majlis perpisahan ini untuk dia tapi disebabkan blog ni..blog aku maka gambar aku la yang banyak aku boh dalam post nie..huhuhu :)

yang baju ijau ni la si budak ShAFiQ tu :)

kat opis kita orang ni kalau takde Hj Azri nie..(berkopiah) maka tak happening la opis nie :(

time2 makan pun sempat lagi mak bergambar :) tapi tu la perangai kita orang pantang jumpe kamera :) :) :)

shaFIQ, aKu, KaK ChIK & kAk FArAH

GAMBAR NI LAK..SAJE AKU POST COZ YANG TUKANG TANGKAP GAMBAR NI CAKAP HOST PEMADAM API KAT BELAKANG KITA ORANG TU SAMA WARNA NYER NGAN BAJU AKU n AISYAH :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)