KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Selasa, Jun 02, 2009

hujan

Hujan yang turun bagaikan mutiara
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut
(saje post lagu nie coz semalam aku kena hujan..)

semalam buat pertama kali sejak naik motor g tempat kerja ni aku kena timpa hujan..hujan oh hujan kenape engkau turun? selalu nyer panas ajer tapi semalam hujan turun tapi tak berape lebat la..nasib baik aku bawa baju hujan tak lah lenjun baju aku..:) tapi yang tak best nyer hujan tu sampai kat Plaza Tol Sungai Besi ajer dah tak hujan..jalan nyer ajer yang basah..

pastu yang lagi tak best nyer baju hujan aku tu bukan main tebal..punye la panas berpeluh badan dibuat nyer..tapi aku jenis malas nak behenti tepi jalan ni jadi terus jer la balik rumah dengan badan berselubung baju hujan walaupun cuace kat KL panas terik :(

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)