KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Khamis, Jun 11, 2009

mak ABAH oooiiii!!!

sejak dua menjak ni ade ajer cerita yanga aku nak cerita pasal mak N ayah aku nie..baik yang duk KL ataupun kat Putrajaya..:) kali ni aku nak cerita pasal apa yang berlaku semalam :)

selalu balik ajer kije kalau aku tak merayap aku lepak dalam bilik aku ajer..tapi semalam lepas balik kije aku lepak ngan budak-budak yang mak aku jaga tu..along, fatiha, fahima & fakiha layanzz Agso & Madina..masa tu pun mak & abah pun tengok gak sinetron tu.. :) masa iklan keluar lak iklan yang Rebina campur ngan Leman tu..tetiba mak aku cakap macam sedih ajer tengok iklan tu..

memula Lemon tu tengok ade couple tu bagi-bagi bunga lepas tu terpandang lak kat burung..burung pun ade pasangan jugak..tapi Lemon tu still alone :( mase Lemon baling batu kat air tu Rebina pun baling batu gak..baru la si Lemon berjumpa kawanya so sekarang Lemon ngan Rebina tu berpasangan..tetiba abah lak menyampuk dia cakap best iklan tu...yang tengok TV petang semalam mase iklan tu mak ngan abah ajer yang ketawa..seronok kot tengok iklan Rebina ngan Lemon tu :)

macam-macam la mak ngan abah nie :)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)