KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Selasa, Jun 30, 2009

t.q ek all my frenzzz :)

Dalam menempuh hari-hari yang penuh dengan kemurungan nie masih ada jugak teman-teman yang sudi menjadi penghibur aku..T.Q banyak-banyak..ade yang calling2, ade yang messages & ade gak yang sanggup ambil aku g lepak2 mase cuti aritu :)

Hari nie pun sama gak..ade ajer suasana yang sangat menghiburkan hati aku.. :) lepas solat Zohor tadi sempat la gak aku mereleks kan diri kat surau..dah memang mengantuk kepala beralaskan gulungan tikar pun jadik gak :)

Yang best nyer dalam siap nak tidur nie si Zulfadli kawan depan partition aku nie pun sempak suggest tangkap gambar coz antara kami bertiga berlainan ideologi..sebab ideologi yang berbeda ni selalu kita orang berperang :) tapi tang kawan tetap kawan :) & tang nak tidur leh lak sekali so aku nak post kan dalam blog aku nie pasal gambar kita orang tengah tidur nie coz bernilai gambar nie :)

YaNg bAjU MeRaH Tu ZuLfAdLi

yAnG TeNgAh tU AkU

YaNg bAjU GeLaP Tu iQbAl

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)