KeLiNcIcOmEl

nAiK JaNgAn mEmIjAk LaWaN...JaTuH JaNgAn mEmAuT KaWaN

Isnin, Jun 22, 2009

SeLaMaT HaRi BaPa

setiap tahun hari ahad minggu ketiga pada bulan Jun pasti tarikh ini tidak dapat tidak pasti kita akan menempuh nyer..untuk seorang AYAH, baba, ABAH, walid, ABUYA, daddy, ngan bermacam-macam lagi la panggilan yang kita guna untuk seorang lelaki yang menjadi teman hidup ibu kita yang membolehkan kita dilahirkan didunia ini akan menyambut HaRi bApA :)

namun
pada tahun ni ade sedikit keganjilan untuk aku tempoh tarikh keramat nie :( selalu nyer kalau tak cium tangan abah macam yang aku selalu lakukan, kita orang akan keluar makan bersama..tapi kali disebabkan sibuk dengan MAKSPEN 09'..kedatangan tarikh ni aku tak buat apa-apa pun kat abah..tapi abah tahu kasih sayang kita orang bukan untuk tarikh ini saje..tapi dari DuLu kInI dan SeLaMa-lAmA nyer.. :)

tapi
..pada 19 Jun aritu sewaktu aku ke pasar malam dengan abah kl..abah mengomel yang jam tangan nyer dah rosak..2 kali abah mengatakan benda yang sama..tetiba dengan aku boleh buka jam yang kat tangan aku dan terus bagi kat abah..walaupun aku sayang kat jam nie coz 1) MaHaL (aku beli tau bukan dapat percume) 2) DeSiGn nYeR CaNtIk (aku dah cube tukar jam tapi g kedai takde yang lagi cantik dari yang aku pakai ni) 3) NoStAlGiK (banyak memori jam ni yang paling thriller aku pernah gaduh ngan kawan aku sebab jam nie la) tapi untuk abah aku terpaksa bagi gak :( walaupun ini bukan ukurannyer kasih seorang anak :)

jadi
untuk abah kat KL En. MiAn b. WaHaB, abah PUTRAJAYA TuAn. Hj. IsHaK IsMaIl, abah kat Johor TuAn Hj. aBd. rAhMaN aBu bAkAr ngan abah baru kat TERENGGANU En. aWaNg MoHaMmAd untuk kalian semua SeLaMaT HaRi BaPa..JASA KALIAN MEMANG TIADA TANDINGAN SEMOGA ALLAH TERUS MERAHMATAI KALIAN DI DUNIA DAN AKHIRAT:)

0 ulasan:

Catat Ulasan

Recent Posts

PrInSiP Ku...

bErUnDuR BuKaN BeErTi mEnGaLaH TeTaPi mEnYuSuN StRaTeGi uNtUk MenErUsKan pErJuAnGaN :)